Discussion about this post

User's avatar
Natasja Bos's avatar

Mooi! Wat ik zou aanvullen is we dat we meer nadruk mogen leggen op de vrouwelijke Godsbeelden (Pinksteren leent zich daar ook goed voor, want de Heilige Geest wordt ook wel vrouwelijk omschreven). Wat het betekent om vrouw te zijn en man zijn (in alle diversiteit) is helemaal in God te vinden.

1 more comment...

No posts

Ready for more?